Монголчууд эртнээс дуу хуурын арвин баялаг сантай билээ. Уртын, богинын, бэсрэг уртын гэх мэтээр үргэлжлэх ажгуу. Дуунуудын агуулгын нарийвчлан ажваас голдуу салаа утгыг агуулна. Наанаа ташуурны тухай ч юм уу, эсвэл хэн нэгэн бүсгүй болон залуугийн тухай дуулах авч цаагуураа үүлэн борооны агууламж ямар нэг хэмжээгээр заавал байна. Мөн нууц амрагийн асуудлыг зарим дуун дээр ил цагаанаар өгүүлсэн байх нь олонтаа. Зарим бага ястны дууг ч гэсэн халхууд нь үгийг нь өөрчилж дуулчихна. Үлгэр домог, оньсого, зүйр үг зэрэгт ч эр эмийн ажлын талаар нэлээдгүй гарна. Жишээ нь “Норгож норгож Норжмаагийн бөгс рүү чихнэ” гэж. Бас “наад уулын нарс мод, цаад уулын царс мод. Нар унасан хойно навчаараа нийлнэ ээ” гэх мэт. Эдгээрийг нарийвчлан үзвээс цаагццра л нэг нигууртай байгаа биз. Хүн гэдэг амьтан яалт ч байхгүй нар унасан хойно л загас наадуулдаг нь нийтлэг юм. Дууны үгэнд бол бүүр их эротик хэллэг байдгийг би дээр өгүүлсэн. Үлгэрлэвээс: “Нууцгай чиг ханилсан чи бидэн хоёр Нууж хаахын зовлонтой байна аа хө” нэх зэргээр нууц амрагийн асуудлыг магтан дуулжээ. Сүүлийн үеийн дуу бол бүүр ч лайтай байгаа юм аа. “Хань чинь чамайг гэртээ хүлээмой Харин чи надтай шөнийг өнгөрөөмой”, “Нааш цааш хөдлөх чиний бие нойтон” гэх зэргээр цааш үргэлжлэнэ.
За тэгээд дууг урвуулан дуулна гэж нэг сайхан ажил байна аа. Буриад ардын дуу “Буурал үстэй боов”, Казах ардын дуу “Ахдаа нэг шаалгах уу”, Монгол ардын дуу “Өөхөн цагаан мөөм” зэрэг байх. Уг нь болбоос тухайн дуунуудын үг хэллэг нь үнэнхүү сайхан л даа. “Ахтаамаа” гэж сайхан казах дуу байна аа. Тэр дууг мөн ч балласан байгаа юм.
“Хүний доор орчихоод хөлийнхөө арван хуруугаар цэцэг зулгаана аа Ахтаамаа” гэж балайрсан байгаан. Монгол дууг бас ингэж дуулна аа. “Өөхөн цагаан мөөм нь Өвчүүн дээрээ томбойно оо хө Өнөөх болдоггүй хар нь хө Өмдний цаанаас овойно оо хө” гэснээ “Сүүн цагаан шингэн нь хө Сүхбаатар Ленинийг бүтээсэн дээ Тарган цагаан тооёо нь хө Та биднийг бүтээсэн дээ” гэж дуулна. “Алгирмаа” гэж үнэхүү амьдралын тухай мундаг дууг бас муухайгаар дуулна. “Алд алдын … тай …-г угааж суунаа Алгирмаа яа хө”. Цэгийн оронд их муухай үг байдаг болохоор бичсэнгүй. Шүлгүүдэд энэ бүхнийг төрөл жанар, байрлал сэлттэй нь дүрсэлэн харуулдаг. Жишээ нь “Боов чамайг болдог бол Болдоор хийгээд Боронзоор бүрээд Богд уулын орой дээр Босоогоор нь залахсан” гэж гарч байгаа юм. Эр бэлгийг магтан дуулж байгаа нь сайн хэрэг. Гэхдээ боронзоор бүрэх нь жаахан тиймхэн байгаа юм. Мөн “Боов чи болдоггүй шүү Болороогийн дэргэд босдоггүй шүү. Эртээд чи яалаа даа Эмгэний дэргэд боссон шүү” гэж хүүрнэсэн байгаа нь эрчүүдийн нөгөө мууг их л муухайгаар дүрсэлжээ. За тэгээд цаашлавал соёмбо үсгэнд байдаг Арга билэг бас л эро агуулгатай. ингээд яваад байвал их олон зүйл гарна. Тэгэхээр монголчууд сексийн арвин баялаг туршлагатай бараг л энэтхэгээс ч хол давж магадгүй ээ гэж санагддаг юм.
Эцэст нь хэлэхэд энэ бяцхан бичлэгийг уншиж байгаа хүн танд талархаж байна. Мөн өөр янз бүрийн эротик агууламжтай дуу шүлгийг бичиж үлдээнэ гэж найднам. АРГА БИЛЭГ ТӨГС ХОСОЛВООС ААДРЫН ДАРААХ НАРАН ЛУГАА АДИЛ билээ.
SOURCE: dangerboys.blog.gogo.mn
8 Comments
dajgui yum bna gex ni xaashaa yum gexdee bodoj uzmeer yum bna shuu
saixan sex xiix busgui bnuu baival saixan taniltsiii dajgui zaluu shu. sanaa_sss@yahoo.com bicheerei
Yahav odoogiin zaluusiin yos surtahuunii humuujil iim l baigaa yum daa, busdiin soyoliig hundlehgui, ooriin soyoloo hundlehgui!
сүүлийн үеийн дуу болон үгийг нь гуйвуулсан дуунууд бол арай л юм аа. харин дээр үеийн дуу, аман зохиолуудад далд утгаар хэрэглэдэг байсан нь Монголчуудын хүмүүжил, соёл ямар өндөр түвшинд байсныг л харуулж байгаа гэж бодож байна.
saixan sex xiix busgui bnuu baival saixan taniltsiii dajgui zaluu shu /sx_man83/
Ха ха ха (инээсээр байгаад бараг үхэх шахлаа)
хаааааааааааааааа ха ха хах ах Боов чи болдоггүй шүү Болороогийн дэргэд босдоггүй шүү. Эртээд чи яалаа даа Эмгэний дэргэд боссон шүү ха ха ха ха ха хааааааа
aaaahahaha shaana biz