2007 онд Нгуен Тхи Фыонг Тхао гэсэн хэл хугармаар хачин нэртэй вьетнам хүүхэн нисэхийн зорчигч тээврийн компани байгуулж байхад бүгд инээлдэж байсан гэдэг. Гэвч ухаалаг маркетингийн бодлого явуулсны хүчинд VietJet Air нэртэй компани Вьетнамын агаарын зорчигч тээврийн зах зээлийн 30 хувийг эзэлдэг болсон.
Вьетнам хэдэн сая хүнтэй улс билээ гэж бодвол энэ тун ч муугүй ашиг орлоготой компани гэдэг нь ойлгомжтой болно. Компанийг амжилтанд хүргэсэн маркетингийн нарийн тооцоотой алхамуудын нэг нь энэ. Ийм стюардесс нарын ачаар энэ компани байр сууриа бэхжүүлж, ялалтад хүрсэн гэвэл онц хэтрүүлэг болохгүй байх.